AllStars F1RO – Marele Premiu al Australiei

Data publicarii:

F1RO, in parteneriat cu una din cele mai mari organizatii de esports din Romania, allStars Gaming este cel mai mare campionat de F1 din Romania, iar unul din cele mai mari de simracing din tara.

Practic se simuleaza un sezon din Formula 1, cursele fiind saptamanale, participantii fiind 100% romani. In comunitate activeaza peste 500 de membri pasionati de Formula 1, iar ca piloti peste 100. Cursele sunt transmise live saptamanal si commentate in limba romana de comentatorii oficiali Cosmin George si David Dumitrache in fiecare zi duminica-miercuri de la ora 20:30 in functie de ordinea valorica.

Acest proiect a fost dus si la nivel international, cand cei mai buni piloti din cadrul campionatului au reprezentat Romania in dueluri directe cu reprezetante precum Ungaria, Portugalia, Grecia, Brazilia etc.

Campionatul ruleaza deja de mai bine de 3 ani, avand la activ 6 sezoane completate, acum fiind in cursul celui de al 7-lea. Cursele sunt transmise live pe https://www.twitch.tv/allstarsf1ro.

allStars F1RO – Tier 1 – Australian GP

Desi triplul campion allStars F1RO, Bogdan Moldovan avea un avans considerabil fata de challenger-ul sau, ,,dariuss”, lupta nu este inca terminata, Ramanand 6 curse pana la final, avea un avans de 66.5 puncte.

In cursele din diviziile inferioare (Tier 2,3,4) Safety Car-ul a fost un factor decisiv, se anunta o cursa cu incidente, avand in vedere ca 19 piloti si-au anuntat prezenta.

Unica sesiune de calificari de 18 minute a fost una spectaculoasa, dariuss impunandu-se cu un ultim tur perfect. Spre norocul sau, Bogdan Moldovan a facut o greseala in urma careia a fost descalificat, iar acesta va pleca din coada. Un alt indiciu ca intrecerea urma a fi spectaculoasa este ca primii 13 piloti erau despartiti de doar 7 zecimi de secunda, iar primii 4 de mai putin de 2 zecimi. Dariuss fiind singurul din aceasta etapa care a coborat de 1.17, marcand 1.16.983. 

Startul de cursa a fost unul curat, fara mari schimbari in frunte, in schimb, Bogdan Moldovan a urcat de pe pozitia 19 pe 12. Darius si-a consolidate pozitia iar dupa primul tur avea un avans de 7 zecimi fata de Albert, top 4 ramanand neschimbat. 

In turul 3 pilotul cu pseudonimul ,,asoles” gafeaza, aducand masina in dauna totala si cauzand un prim Safety Car. Strategiile pilotilor pareau destul de asemanatoare, toti cu exceptia lui MaRy0 fiind pe Hard-uri, pilotul Mercedes a fost nevoit sa intre in turul anterior la boxe pentru reparatii in cadrul aripii fata.  

Nimeni cu a intrat la boxe pentru schimb de pneuri, iar singurul eveniment major a fost faptul ca Robert Dinulescu gafeaza incredibil chiar inaintea anuntului ,,Safety Car in this lap” si loveste monopostul de parapet, astfel in cursa Ramanand 17 piloti. 

2 tururi mai tarziu, DSavid Dumitrache gafeaza, urmand ca sa avem un nou Safety Car si 16 piloti ramasi in cursa. De aceasta data 5 piloti printer care si Bogdan Moldovan intra la boxe si pun pneuri Medium fresh. 

In turul 10 cursa revine la conditii de Racing, iar Bogdan Moldovan deja isi crioeste loc prin pluton. Situatia in Top 3 ramane neschimbata, dariuss, Albert si Sherlock. In pluton se dau lupte spectaculoase, formandu-se un grup de 10 piloti n lupta pentru pozitia a 5-a.  Dupa mai putin de un tur, Bogdan reuseste sa urce pe a 5-a pozitie si se anunta inca de pe acum un final de cursa incins.

Cum era de asteptat, asemenea lupte crancene nu se las afara incidente, iar un contact intre jumb3xX (Kimi) si Rogz cauzeaza un al 3-lea Safety Car, iar jumatatea cursei nici nu a fost marcata. Turul 13, cel in care a aparut Safety Car-ul a fost un tur cheie, 14 din cei 16 piloti ramasi au intrat la boxe pentru a incalta medii proaspete, avand in vedere ca deja am ajuns in fereastra de Pit Window, iar toti cei 19 concurenti au plecat cu acelasi plan de strategie, lucru in premiera in mai bine de 200 de curse desfasurate deja in campionat. 

La finalul turului 15 Safety Car-ul intra la boxe iar dariuss conduce o a treia neutralizare. De aceasta data restart-ul a fost unul mai agresiv, Sherlock a fost rasucit iar acesta a cazut in coada plutonului, iar cei doi piloti care au ramas pe circuit (MaRy0 si NotStefan, ambii piloti Mercedes) dupa ultimul Safety Clar incep sa aiba dificultati in a se apara avand in vedere dezavantajul pneurilor clar mai uzate. La finalul turului Stefan se rasuceste, lucru ce dovedeste ca decizia de a nu schimba a fost una gresita. Intre timp, Bogdan Moldovan urca pe locul 3, preconizand ca vom avea o lupta in 3 – dariuss, Albert si Bogdan pentru Victoria de etapa. 

In pluton se dau din nou lupte grele, locul 5 si locul 14 erau despartiti de doar 7 secunde. In fata, primii 3 s-au distantat fara prea multe probleme, iar cartile pareau sa fie pregatite pentru final, dar frumusetea acestei competitii este data de un ultim Safety Car surpriza cauzat in turul 20. Doar stealthy si Vlad Vasiloni intra la boxe, situatia in pluton ramane una neschimbata. 

In turul 23 Safety Car-ul intra la boxe, iar mari schimbari la restart nu au avut loc. De aici in colo, precum un ceas elvetian darius, albert si Bogdan Moldovan in top 3 au mers pana in ultimul tur, unde fiecare avea de gand sa atace Victoria. 

Bogdan Moldovan lanseaza atacul in ultima zona de DRS, iar Albert adopta o trasa defensive pe interior, dariuss parea ca a scapat. Un incident foarte controversat se intampla, iar Albert si Bogdan Moldovan sfarsesc in parapet .

Bogdan Moldovan reuseste sa duca masina pana la capat, asigurandu-si cea de a doua pozitie, dar Albert nu a mai putut continua. Este victorie clara pentru dariuss, iar mesajul acestuia este ca lupta nu este gata. 

Urmatoarea cursa din Tier 1 va putea fi urmarita pe canalele de Twitch si YouTube allStars F1RO, in Brazilia! 

Share:

Aboneaza-te la newsletter

Populare

Citeste mai mult
Related

Electronic Arts lanseaza primul Deep Dive al EA SPORTS WRC

Electronic Arts anunță azi primul Deep Dive al EA...

Charles Leclerc te provoacă să-i bați timpul de la Monza în jocul F1 23

Un nou "Pro Challenge" este aici si le ofera...

Jocul EA SPORTS WRC se va lansa pe 3 noiembrie

Electronic Arts Inc. a prezentat trailerul oficial pentru EA...

“Silly season” sau între zvonistică şi palpabil pe piața transferurilor

De peste trei decenii perioada iulie-august-septembrie s-a ales cu...

Enzo Ferrari. Partea a II-a:Instituţia, 1947-1988

“Avem trei instituţii în Italia: Papa, Ferrari şi Mafia....

Enzo Ferrari. Omul şi mitul. Partea I: Cursele ca o afacere

Un domn uşor rubicond, cu un aer distins în...

Secretul superiorității Red Bull 

12 GP-uri s-au desfăşurat până acum în 2023. Şi...

Trei zile de poveste pe cele mai frumoase drumuri din județul Sibiu la  Transylvania Classic 2023

Cele 77 de echipaje înscrise la Transylvania Classic, un...