Max Verstappen, despre problemele monopostului RB18: „Nu avem o soluție clară, Ferrari e mult în față”

Data publicarii:

Max Verstappen (24 ani) consideră că nu există un mod clar de a remedia problemele cu care s-a confruntat Red Bull în acest început de sezon.

Chiar dacă olandezul de la Red Bull și rivalul său de la Ferrari ne-au oferit dueluri spectaculoase în primele două etape, lucrurile au stat complet diferit în Australia.

Charles Leclerc a obținut cea mai dominantă victorie din carieră și a bifat primul său Grand Slam: A plecat din pole position, a avut cel mai rapid tur și a fost lider pe toată durata MP al Australiei.

În schimb, Max Verstappen a abandonat pentru a doua oară în doar trei curse, iar diferența din clasament este una semnificativă. „Simt un miros ciudat de lichid”, transmitea campionul mondial prin radio, după care a oprit imediat monopostul RB18. Cauza probabilă: cedarea unei conducte de combustibil.

Olandezul se află pe locul șase în clasament, cu 25 de puncte, însă toate au fost obținute grație victoriei din Arabia Saudită. Leclerc este lider detașat, cu 71 de puncte.

Max Verstappen: „Nu avem o soluție clară, Ferrari e mult în față”

După cursă, olandezul și-a exprimat opinia cu privire la weekendul dezamăgitor de la Melbourne.

„O să încercăm să uităm ce s-a întâmplat în Australia. Trebuie să ne concentrăm pe următoarele curse, dar nu cred că e posibil să găsim o soluție clară pentru a rezolva problemele. Avem de muncă pentru a progresa la capitolul fiabilitate.

În plus, m-am chinuit rău de tot cu balansul mașinii în timpul cursei. Degradarea pneurilor a fost și ea teribilă. E limpede că nu am făcut ce trebuie.

Era bun și locul 2, dar dacă avem pretenții la titlu, atunci trebuie să fim peste Ferrari, iar în momentul actual, ei sunt mult în față, e clar că s-au descurcat mult mai bine decât noi la multe capitole”, a declarat Max Verstappen.

Sebastian Cristian
Pasionat de motorsport de la o vârstă foarte fragedă, Sebastian a debutat în presa de profil în 2020, remarcându-se prin entuziasmul și totodată, seriozitatea cu care abordează orice statistică din lumea Formulei 1. Student al specializării de comunicare și media emergente, Sebastian pune foarte mult accentul pe informarea corectă și eficientă a publicului, ambalând statisticile și curiozitățile din motorsport într-un stil propriu și accesibil tuturor pasionaților. Urmăritor al curselor de Formula 1 încă de la 4 ani, a crescut cu triumfurile lui Michael Schumacher, însă afirmă că un alt german, Sebastian Vettel, a dus la cote paroxistice dragostea sa pentru motorsport.

Share:

Aboneaza-te la newsletter

Populare

Citeste mai mult
Related

„La Barcelona începe cu adevărat sezonul!” La ce ne putem aştepta de la Marele Premiu al Spaniei?

Datorită complexităţii circuitului de la Montmelo, încă din a...

Mercedes ar putea renunța la conceptul extrem al sidepodurilor la Barcelona

Mercedes nu exclude varianta renunțării la conceptul sidepodurilor minimaliste,...

Formula 1: Crypto Miami Grand Prix. Review: Cum s-a înclinat balanţa în favoarea Red Bull

Pe noul circuit din Miami în mijlocul unei atmosfere...

Ultimul erou de acţiune. 40 de ani de la trecerea în nefiinţă a lui Gilles Villeneuve

Din păcate, după 8 mai 1982 despre Gilles Villeneuve...

Piloții avertizează că nu va fi o cursă reușită în Miami: „E pur și simplu teribil”

După primele antrenamente libere desfășurate pe circuitul din Miami,...

Charles Leclerc devine primul ambasador al EA SPORTS F1

Charles Leclerc, liderul clasamentului F1 înaintea cursei de la...

Războiul upgrade-urilor înainte de Grand Prix-ul de la Miami

Într-un sezon desfăşurat sub auspiciile celei mai radicale schimbări...

Porsche și Audi vor participa în Formula 1 din 2026

Herbert Diess, CEO-ul Grupului Volkswagen, a anunțat că mărcile...