Hyundai este prima echipă din WRC care își lansează mașina pentru 2022

Data publicarii:

Hyundai este primul constructor din Campionatul Mondial de Raliuri care a lansat oficial mașina hibrid cu care va concura în sezonul 2022

Producătorul coreean a dezvăluit modelul cu care încearcă să se impună în noua eră din Campionatul Mondial de Raliuri. Thierry Neuville și campionul din WRC din sezonul 2019, Ott Tanak, vor pilota mașina constructorului coreean în cele 13 etape din acest an, iar Dani Sordo și Oliver Solberg vor împărți un al treilea model Hyundai i20 N Rally1 în acest sezon.

Campionatul Mondial de Raliuri, într-o nouă eră

Odată intrat în era hibridă, era evident că vor avea loc și schimbări semnificative în WRC. Cea mai mare modificare a mașinilor e reprezentată de introducerea unei unități hibride de 100 kW cuplate la motorul cu combustie internă turbo de 1,6 litri, aceasta fiind singura componentă cheie preluată de la generația anterioară de mașini. Piloții vor fi obligați acum să folosească putere hibridă în fiecare etapă, cu creșteri de putere activate de pedala de accelerație și deblocate prin regenerarea energiei atunci când frânează. De asemenea, mașinile de raliu sunt construite în jurul unui nou șasiu mai sigur, din oțel, construit de la zero. În comparație cu predecesorii lor, vehiculele vor fi cu aproximativ 70 kg mai grele.

Echipa Hyundai este optimistă în privința șanselor la titlul mondial

Scott Noh, directorul interimar al echipei după plecarea lui Andrea Adamo luna trecută, consideră că noul i20 va fi capabil să se lupte pentru titlul mondial și are mari așteptări de la sezonul 2022.

„Suntem încrezători că avem pachetul complet pentru a ne lupta să câștigăm cel de-al treilea titlu la constructori. De asemenea, vrem și să ne sprijinim piloții și copiloții în bătălia pentru titluri”, a declarat Noh.

Campionatul Mondial de Raliuri din 2022 va debuta pe 20 ianuarie cu raliul de la Monto Carlo.

Foto: Hyundai Motorsport

Sebastian Cristian
Pasionat de motorsport de la o vârstă foarte fragedă, Sebastian a debutat în presa de profil în 2020, remarcându-se prin entuziasmul și totodată, seriozitatea cu care abordează orice statistică din lumea Formulei 1. Student al specializării de comunicare și media emergente, Sebastian pune foarte mult accentul pe informarea corectă și eficientă a publicului, ambalând statisticile și curiozitățile din motorsport într-un stil propriu și accesibil tuturor pasionaților. Urmăritor al curselor de Formula 1 încă de la 4 ani, a crescut cu triumfurile lui Michael Schumacher, însă afirmă că un alt german, Sebastian Vettel, a dus la cote paroxistice dragostea sa pentru motorsport.

Share:

Aboneaza-te la newsletter

Populare

Citeste mai mult
Related

Luca Viișoreanu va debuta anul acesta în Formula 4 din Italia

După câteva sezoane la karting, Luca Viișoreanu este pregătit...

   Câțiva factori-cheie ce au decis soarta GP-ului Japoniei 2024

Dincolo de excelența binomului Max Verstappen-Red Bull RB20, întrecerea...

Marele Premiu al Bahrain-ului 2024. Review: Grand Slam şi un avantaj exagerat

Max Verstappen a început sezonul cam cum l-a încheiat...

Are Red Bull Racing adversar în 2024? Ce ne-au indicat testele din Bahrain

Mai sunt doar câteva zile până la debutul noului...

Foc și gheață la Alfa Romeo

„Nuvolari era pilotul care ieşea cel mai mult în...

 Mani Gyenes, pregătit pentru cel mai dur Dakar din Arabia Saudită

 A cincea ediție a Raliului Dakar din Orientul Mijlociu...

Quinta royală. Cei mai buni 5 piloți de F1 în 2023

Am ajuns din nou în acel moment al anului...