Hyundai este prima echipă din WRC care își lansează mașina pentru 2022

Data publicarii:

Hyundai este primul constructor din Campionatul Mondial de Raliuri care a lansat oficial mașina hibrid cu care va concura în sezonul 2022

Producătorul coreean a dezvăluit modelul cu care încearcă să se impună în noua eră din Campionatul Mondial de Raliuri. Thierry Neuville și campionul din WRC din sezonul 2019, Ott Tanak, vor pilota mașina constructorului coreean în cele 13 etape din acest an, iar Dani Sordo și Oliver Solberg vor împărți un al treilea model Hyundai i20 N Rally1 în acest sezon.

Campionatul Mondial de Raliuri, într-o nouă eră

Odată intrat în era hibridă, era evident că vor avea loc și schimbări semnificative în WRC. Cea mai mare modificare a mașinilor e reprezentată de introducerea unei unități hibride de 100 kW cuplate la motorul cu combustie internă turbo de 1,6 litri, aceasta fiind singura componentă cheie preluată de la generația anterioară de mașini. Piloții vor fi obligați acum să folosească putere hibridă în fiecare etapă, cu creșteri de putere activate de pedala de accelerație și deblocate prin regenerarea energiei atunci când frânează. De asemenea, mașinile de raliu sunt construite în jurul unui nou șasiu mai sigur, din oțel, construit de la zero. În comparație cu predecesorii lor, vehiculele vor fi cu aproximativ 70 kg mai grele.

Echipa Hyundai este optimistă în privința șanselor la titlul mondial

Scott Noh, directorul interimar al echipei după plecarea lui Andrea Adamo luna trecută, consideră că noul i20 va fi capabil să se lupte pentru titlul mondial și are mari așteptări de la sezonul 2022.

„Suntem încrezători că avem pachetul complet pentru a ne lupta să câștigăm cel de-al treilea titlu la constructori. De asemenea, vrem și să ne sprijinim piloții și copiloții în bătălia pentru titluri”, a declarat Noh.

Campionatul Mondial de Raliuri din 2022 va debuta pe 20 ianuarie cu raliul de la Monto Carlo.

Foto: Hyundai Motorsport

Sebastian Cristian
Pasionat de motorsport de la o vârstă foarte fragedă, Sebastian a debutat în presa de profil în 2020, remarcându-se prin entuziasmul și totodată, seriozitatea cu care abordează orice statistică din lumea Formulei 1. Student al specializării de comunicare și media emergente, Sebastian pune foarte mult accentul pe informarea corectă și eficientă a publicului, ambalând statisticile și curiozitățile din motorsport într-un stil propriu și accesibil tuturor pasionaților. Urmăritor al curselor de Formula 1 încă de la 4 ani, a crescut cu triumfurile lui Michael Schumacher, însă afirmă că un alt german, Sebastian Vettel, a dus la cote paroxistice dragostea sa pentru motorsport.

Share:

Aboneaza-te la newsletter

Populare

Citeste mai mult
Related

„La Barcelona începe cu adevărat sezonul!” La ce ne putem aştepta de la Marele Premiu al Spaniei?

Datorită complexităţii circuitului de la Montmelo, încă din a...

Mercedes ar putea renunța la conceptul extrem al sidepodurilor la Barcelona

Mercedes nu exclude varianta renunțării la conceptul sidepodurilor minimaliste,...

Formula 1: Crypto Miami Grand Prix. Review: Cum s-a înclinat balanţa în favoarea Red Bull

Pe noul circuit din Miami în mijlocul unei atmosfere...

Ultimul erou de acţiune. 40 de ani de la trecerea în nefiinţă a lui Gilles Villeneuve

Din păcate, după 8 mai 1982 despre Gilles Villeneuve...

Piloții avertizează că nu va fi o cursă reușită în Miami: „E pur și simplu teribil”

După primele antrenamente libere desfășurate pe circuitul din Miami,...

Charles Leclerc devine primul ambasador al EA SPORTS F1

Charles Leclerc, liderul clasamentului F1 înaintea cursei de la...

Războiul upgrade-urilor înainte de Grand Prix-ul de la Miami

Într-un sezon desfăşurat sub auspiciile celei mai radicale schimbări...

Porsche și Audi vor participa în Formula 1 din 2026

Herbert Diess, CEO-ul Grupului Volkswagen, a anunțat că mărcile...