Pol Espargaro susține că a început să înteleagă cum reușește Marc Marquez să fie atât de rapid

Data publicarii:

Pol Espargaro (30 ani) e de părere că a căpătat o perspectivă realistă în 2021 referitoare la modul în care colegul său de echipă, Marc Marquez, reușește să fie așa rapid

Campionul din Moto2 din 2013 a trecut de la KTM la Honda în 2021, însă sezonul a fost unul extrem de dificil pentru iberic acesta reușind să bifeze un singur podium și un singur pole position. De cealaltă parte, deși a ratat 4 curse în 2021 din cauza accidentărilor, iar în altele 4 a abandonat după ce a căzut, Marc Marquez a câștigat 3 curse și a fost fără emoții pilotul numărul 1 al celor de la Honda, terminând sezonul pe locul 7 în clasamentul piloților, la o diferență de 42 de puncte față de Pol Espargaro.

Sezonul 2021 a fost foarte complicat pentru toți piloții Honda însă, luând în considerare problemele de aderență avute de motoclicletă pe întreaga perioadă a anului.

Ce spune Pol Espargaro despre Marc Marquez

Coleg de echipă cu Marc Marquez, Espargaro a putut să-l observe în mod direct și să înteleagă mai bine modul în care lucrează sextuplul campion mondial din MotoGP, fiind impresionat de abilitatea fantastică a lui Marquez de a se descurca în condiții de aderență redusă.

„Mereu am concurat cu Marc, dar abia în momentul în care am fost în aceeași echipă am început să am o perspectivă realistă pe care nu aș fi putut-o avea înainte. De exemplu, credeam că în condiții de aderență redusă, trebuie să se lase mult mai mult pe spate pentru a fi rapid, așa cum o fac eu, dar în realitate e fix opusul. Marc e extrem de rapid când aderență lipsește, iar asta e foarte dificil de realizat. E un adevărat tehnician, acum înteleg de ce a reușit tot ce a reușit. Să fiu coleg cu el e un mare avantaj, pot învăța mai mult din abordările sale”, a declarat Pol Espargaro pentru motorsport.es

Honda se va baza pe Marc Marquez și Pol Espargaro și în sezonul 2022 de MotoGP, show-ul începând cu Marele Premiu al Qatarului, programat pe data de 6 martie.

Foto: Gold & Goose / Red Bull Content Pool

Sebastian Cristian
Pasionat de motorsport de la o vârstă foarte fragedă, Sebastian a debutat în presa de profil în 2020, remarcându-se prin entuziasmul și totodată, seriozitatea cu care abordează orice statistică din lumea Formulei 1. Student al specializării de comunicare și media emergente, Sebastian pune foarte mult accentul pe informarea corectă și eficientă a publicului, ambalând statisticile și curiozitățile din motorsport într-un stil propriu și accesibil tuturor pasionaților. Urmăritor al curselor de Formula 1 încă de la 4 ani, a crescut cu triumfurile lui Michael Schumacher, însă afirmă că un alt german, Sebastian Vettel, a dus la cote paroxistice dragostea sa pentru motorsport.

Share:

Aboneaza-te la newsletter

Populare

Citeste mai mult
Related

„La Barcelona începe cu adevărat sezonul!” La ce ne putem aştepta de la Marele Premiu al Spaniei?

Datorită complexităţii circuitului de la Montmelo, încă din a...

Mercedes ar putea renunța la conceptul extrem al sidepodurilor la Barcelona

Mercedes nu exclude varianta renunțării la conceptul sidepodurilor minimaliste,...

Formula 1: Crypto Miami Grand Prix. Review: Cum s-a înclinat balanţa în favoarea Red Bull

Pe noul circuit din Miami în mijlocul unei atmosfere...

Ultimul erou de acţiune. 40 de ani de la trecerea în nefiinţă a lui Gilles Villeneuve

Din păcate, după 8 mai 1982 despre Gilles Villeneuve...

Piloții avertizează că nu va fi o cursă reușită în Miami: „E pur și simplu teribil”

După primele antrenamente libere desfășurate pe circuitul din Miami,...

Charles Leclerc devine primul ambasador al EA SPORTS F1

Charles Leclerc, liderul clasamentului F1 înaintea cursei de la...

Războiul upgrade-urilor înainte de Grand Prix-ul de la Miami

Într-un sezon desfăşurat sub auspiciile celei mai radicale schimbări...

Porsche și Audi vor participa în Formula 1 din 2026

Herbert Diess, CEO-ul Grupului Volkswagen, a anunțat că mărcile...